HTML

Zoe angliaban

Aupair lettem angliaban. Elsosorban barataim es csaladom szamara hozom ezt a blogot letre, de segitseget nyujthat a meg kezdo aupairek szamara is.

Friss topikok

  • Pistike(ap): Like:D (2010.11.15. 18:53) Nyelviskola letudva
  • Pistike(ap): Örülök, hogy megint írtál. Tényleg kíváncsi vagyok a folytatására. Abba ne hagyd!:) Szeretem olvas... (2010.10.27. 22:16) Utolso het

Linkblog

Nyelviskola letudva

2010.11.05. 23:43 Zoe10

 

Masnap anyuka felhivja a nyelviskolat, jovo heten mar mehetek is tesztet irni. Heti 25 font plusz a vonat meg 10. Ez az aupair fizetesembol nagy falat lenne, foleg, hogy hatarozott celokkal jottem, muszaj gyujtenem. Szolok az anyukanak, hogy inkabb megse kell nekem az a nyelvsuli, hat tudok en angolul csak ugyesen titkolom... O csak annyit mond, majd megbeszeljuk, beszel a ferjevel. 8 ora gyomrot kinzo varakozas jon, hogy vajon kirugnak e. Hat nem rugnak ki. Olyannyira nem, hogy az apuka kifizeti a sulit, nekem csak a vonatot kell. Diadal! :)

A napirendem, hamar megtanulom, nagyon egyszeru es "alig munka". Mar egy honapja vagyok kint, addigra nagyjabol megszoktam az itt letet. Elkezd zavarni az allando farmer, polo osszeallitas. Slamposnak erzem magam es nem jo erzes a haziasszony szerep. Fiatal vagyok hozza, meg nem tetszik. Nem kapok bokokat se, konzervativ angolek itt nemhogy nem futyulnek ra a "csini csajokra", de meg csak meg se nezik oket. Nem hittem, hogy eljutok idaig, de kezdenek hianyozni a munkas emberek, akik a fulledt belvarosban, oda orditjak, hogy "szepek az ikrek, cica". Hat mar nagyon varom az elso londoni kirandulast, ahova vegre szepbe oltozhetek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoeangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr692426935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása