HTML

Zoe angliaban

Aupair lettem angliaban. Elsosorban barataim es csaladom szamara hozom ezt a blogot letre, de segitseget nyujthat a meg kezdo aupairek szamara is.

Friss topikok

  • Pistike(ap): Like:D (2010.11.15. 18:53) Nyelviskola letudva
  • Pistike(ap): Örülök, hogy megint írtál. Tényleg kíváncsi vagyok a folytatására. Abba ne hagyd!:) Szeretem olvas... (2010.10.27. 22:16) Utolso het

Linkblog

Elso het

2010.10.14. 16:10 Zoe10

Masnap kezdodott a moka. Reggel 7-kor kelek, lemegyek, kipakolom a mosogatogepet, ebedet csinalok a gyereknek, beagyazok, felporszivozok, lemosom a pultot, kitakaritom a wc-t, felsoprok, mosok, teregetek, szaritok, vasalok, bepakolok a szekrenykekbe. Delutan zoldseget apritok, hazahozom a gyereket az iskolabol, mosogatok, vacsora utan felsoprok, rendet teszek. Ez a napi program. Hetente 2x kitakaritom a furdot, felmosok, agynemut cserelek, hetente egyszer az egesz hazat rendbe teszem. Kicsit soknak tunik, de igyekszem gyorsan dolgozni, hogy maradjon eletem is, legalabb egy kicsi. Bemutatnak a tobbi magyar lanynak Szandinak, Evinek, Livinek, akikkel mar otthon felvettem a kapcsolatot. Nagyon kedves lanyok, orulok nekik, nem erzem magam olyan nagyon egyedul. Raadasul a gyerekeink egy iskolaba jarnak, igy a napi talalkozas garantalt.

Az elso het gyorsan telik, hamar megtanulom a napi teendoket, szabadidoben elmegyunk a lanyokkal Wokingba, beiratkozunk konyvtarba es a tobbi.. Veszek magamnak egy netbookot (eletem legjobb dontese) persze az sem zokkenomentes, az anyuka mindenaron a dragat akarja ram tukmalni. A lanyok meggyoznek (nem kellett sok hozza) es a "kici, occo" tipust valasztom. Csutortokon kezdek kimerulni. Faj a hatam, faradt vagyok es aznap jon a nagytakaritas. A szemem begyulladt, anyukat nem igazan erdekli, azt mondja majd meggyogyul. (no igen, ebben magamtol is remenykedtem) A nagytakaritas annyit jelent, hogy felporszivozok az egesz hazban, leporolok mindent, lemosom az ablakokat. Mar az elso akadalynal megallit a no, szerinte nem jol paskolom a parnakat. 20 percen keresztul lelkesen mutogat, hogy valojaban, hogyan kell csinalni. Hiaba a remek eloadasmod, nem sikerul jol paskolnom, de vegul elfogadja ilyen sutan is "hiszen meg uj vagyok idovel belejovok." Csalodottan veszem tudomasul, nem vagyok egy szuletett parnapaskolo es ekkor merulnek fel az elso kerdesek is, valojaban mi a fraszt keresek en itt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoeangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr732371870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása