HTML

Zoe angliaban

Aupair lettem angliaban. Elsosorban barataim es csaladom szamara hozom ezt a blogot letre, de segitseget nyujthat a meg kezdo aupairek szamara is.

Friss topikok

  • Pistike(ap): Like:D (2010.11.15. 18:53) Nyelviskola letudva
  • Pistike(ap): Örülök, hogy megint írtál. Tényleg kíváncsi vagyok a folytatására. Abba ne hagyd!:) Szeretem olvas... (2010.10.27. 22:16) Utolso het

Linkblog

Koltozes

2010.10.28. 14:23 Zoe10

Evezzunk vidamabb vizekre, mert utobbi nehany irasom nagyon kezdett hasonlitani "Ifju Werther szenvedeseire" es ezt tobb izben jeleztek nekem. Utolso napomon meg kitakaritom a szobam. Sikerul felporszivoznom a telefontoltom, az amerikai tipusu csoda, mindent felsziv, az en toltom meg rossz helyen volt neki. Hulyesegem 13 angol fontba kerul es persze vehetek atalakitot, hogy otthon is mukodjon a tolto, mert itt csak 3 lyuku konnektorba valot kaptam. Anyuka meglepoen segitokesznek bizonyul (miutan felszivtam John ablakanak a kulcsat is, mar nem csodalkozik) elmondja hol vehetek ujat. Evi elkiser, ez az utolso utam Wokingba. Kezdek izgulni, elfogyasztom az utolso vacsorat is (nem tul dramai a szokasos brokkoli es pizza kombinacio) anyuka szol, hogy nem lesznek itthon mikor elmegyek, mert "Birthday Party-ra" viszi a gyereket. Lefekszem, jol alszom, pakolni csak delelott kezdek el, 3-ra igerkeznek, igy van idom boven. Anyam tartja bennem a lelket skypeon, mikozben csomagolok. Kozben beszelek Agotaval, akivel meg otthon vettem fel a kapcsolatot, rola kiderul, hogy "kidobta" a csaladja es mar uj helyen van. A hir hallatan hamar atertekelem a helyzetem en meg egeszen jol jartam. 3 ora utan hiv Tracey, hogy forgalmi dugo van, kesni fognak, de ne aggodjak mar uton vannak ertem. 4 utan erkeznek meg a gyomrom a torkomban, nagyon ideges vagyok. Lemegyek hozzajuk, atolel es ad 2 puszit. Erdekes az ember valahogy rogton latja es erzi, hogy megbizhatoak e. En is hamar megnyugszom, pedig hiradon nottem fel, elegendo paranoia van bennem ahhoz, hogy azt gondoljam ertem bizonyara pszichopata gyilkosok jonnek, akik ejszaka fel akarnak darabolni.

Az ut gyorsabban telik, mint gondoltam, sok mindent meselnek es nagyon jokedvu mindenki. Az anyuka szabadkozni kezd, hogy az o hazuk nem olyan nagy, sot egeszen kicsi. Megnyugtatom, hogy az en szempontombol ez kifejezetten elonyos, kicsi haz kevesebb munka, igy gondolkozik egy aupair. Az ut vegere a jokedv ellenere kavarogni kezd a gyomrom, (csak akkor nem vagyok rosszul kocsiban ha en vezetek, akkor viszont a tobbi autos nem erzi jol magat...) apuka jol kezeli a spontan kialakult helyzetet, kinyitja nekem az ajtot, ker, hogy vegyek nagy levegoket es nyugodtan maradjak ulve mig elmulik. Jol esik az odafigyelese, gyorsan jobban leszek, irany az uj lakhely!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoeangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr662405412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása