HTML

Zoe angliaban

Aupair lettem angliaban. Elsosorban barataim es csaladom szamara hozom ezt a blogot letre, de segitseget nyujthat a meg kezdo aupairek szamara is.

Friss topikok

  • Pistike(ap): Like:D (2010.11.15. 18:53) Nyelviskola letudva
  • Pistike(ap): Örülök, hogy megint írtál. Tényleg kíváncsi vagyok a folytatására. Abba ne hagyd!:) Szeretem olvas... (2010.10.27. 22:16) Utolso het

Linkblog

Nem beszelni angol

2010.10.16. 15:59 Zoe10

Az erkezesem estejen nem voltam eppen beszedes kedvemben, ezt az anyuka betudta a kimerultsegnek, nem is nagyon beszeltetett. Aztan masnap kezdett neki derengeni, hogy nem biztos, hogy a faradtsag all szotlansagom hattereben. Szokincsem egy osemberevel vetekszik, igy nem maradt mas, mint a mutogatas. Nagy jovom lesz a pantomim muveszetben, mert hiaba az elonyelvi kornyezet nem vagyok hajlando megszolalni. Nehenyszor probaltam, de olyankor nagyon fura fejet vagott a no, ugyhogy inkabb hagytam az egeszet. Gyorsan megtanultam hat, hogy mindenre yes-el valszolok, ha az arca eltorzul meg egyszer "yes", ha meg mindig ertetlenkedik atpartolok a "no" oldalara es kijelentem, hogy csak vicceltem. Ez a modszer hasznosnak bizonyul, csak nem jo sokszor alkalmazni, mert egy ido utan rajonnek a csinyre es kezdhetek mas modszer utan kutatni. Az agyam 3 orakor kezd teljesen kimerulni, olyankor mar a nevemet sem tudom, nemhogy meg angolul targyaljak egy 8 evessel. Igy iskolabol jovet teljes a csend, kulonben sem bir a kolok, nem kezdemenyez beszelgetest o sem. Persze elkovetem a klasszikus hibat is amikor a "How old are you-ra" (hany eves vagy) azt felelem " I am fine, thanks" (koszonom, jol vagyok). Nyelv szempontjabol a vacsora a legnehezebb. Olyankor en vagyok a tema es kerdezgetnek. Eleg ketsegbeesett vagyok, mert mar a kerdeseket  is nehezen ertem, mikor az apuka rakerdez, hogy Magyarorszag melyik kontinensen van. Minden ketsegem elmulik, igy mar nem is olyan nagy szegyen a "nyelvnemtudasom".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoeangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr172376035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása