HTML

Zoe angliaban

Aupair lettem angliaban. Elsosorban barataim es csaladom szamara hozom ezt a blogot letre, de segitseget nyujthat a meg kezdo aupairek szamara is.

Friss topikok

  • Pistike(ap): Like:D (2010.11.15. 18:53) Nyelviskola letudva
  • Pistike(ap): Örülök, hogy megint írtál. Tényleg kíváncsi vagyok a folytatására. Abba ne hagyd!:) Szeretem olvas... (2010.10.27. 22:16) Utolso het

Linkblog

Masodik elso nap es foci

2010.11.02. 14:36 Zoe10

Leulunk a nappaliba, borozunk es nezzuk a tv-t. Aztan bemegyek a szobamba kipakolni, a kislany segit. Tenyleg nagyon pici a szobam, de ez a legkevesbe sem zavar. Itt csak egy kis elokert van es a haz mellett kozvetlen szomszedok, de ennek en kifejezetten orulok. A masik haz olyan volt, mint az IKEA katalogus 52. oldala, nem szerettem. Jol alszom, erzem, hogy vegre megnyugodhatok. Masnap megmutatjak a napi teendoket. Reggel elkeszitem a gyerek ebedjet, elmosogatok, porszivozok es kitakaritom a furdot. Ez maximum 2 ora alatt megvan, ugy hogy kozben spongya bobot is kell neznem. 3-ig szabad vagyok, akkor megyek a kislanyert iskolaba. Az utvonal anyuka szerint pofon egyszeru, az en tajekozodasi kepessegemet ismerve, nem hiszek neki. Masodik nap mar egyedul teszem meg az utat es nem tevedek el. Szerencses veletlen, mivel sem a lakcimem nem tudom meg sem az iskola nevet, igy szegenyes angol tudasommal, se tudtam volna segitseget kerni. Este egyutt nezzuk a focit, apuka manchasterbol jott, tehat nem kerdes kinek kell drukkolni.  Magyar a biro, igy rogton elkezd kerdezgetni a magyar focirol. Mosolyogni kezdek es gondolkozok valami jol csengo neven, de nem jut eszembe senki, meg szegeny Puskas se. Bedobom hat a vizilabdat, lelkesen magyarazom, hogy abban mi "istenkiralyok" vagyunk, de nem hatja meg. Az igazi sport a foci, a vizilabda csak pancsikolas a medenceben. En ezzel vitatkoznek, de inkabb csak drukkolok csondben tovabb. Orul neki, hogy szeretem a focit (persze csak nezni, ha en jatszom az inkabb valami bizarr flugos futamnak latszik) az elozo aupair lannyal is egyutt neztek mindig.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoeangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr132416153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása