HTML

Zoe angliaban

Aupair lettem angliaban. Elsosorban barataim es csaladom szamara hozom ezt a blogot letre, de segitseget nyujthat a meg kezdo aupairek szamara is.

Friss topikok

  • Pistike(ap): Like:D (2010.11.15. 18:53) Nyelviskola letudva
  • Pistike(ap): Örülök, hogy megint írtál. Tényleg kíváncsi vagyok a folytatására. Abba ne hagyd!:) Szeretem olvas... (2010.10.27. 22:16) Utolso het

Linkblog

Szerelem (?) es egyeb katasztrofak

2010.11.06. 00:20 Zoe10

Nagyon vagyom mar egy randevura, igy ilyen franciasan. Tul estem mar nehanyon, volt koztuk, "kinos csondes", "kez eltologatos", "aha, majd beszelunk" es a tobbi. Egyik sem adta meg azt amire vagytam. Ez persze nem jelenti, hogy nem voltak jok, nehanyukkal most is joban vagyok, csak nem volt meg a "passion". Szeretnek egy olyat amikor tulipannal varnak, lehetoleg pirossal es sargaval, megpedig 3 szallal, mert paros nem lehet. A randi vegen ne akarjon megcsokolni, azzal nalam mindent elront. No nem azert, mert prud vagyok, egyszeruen csak szeretek vagyakozni a jo dolgok utan. Ha a "hudeferfi" elsore bizonyitani akar, mar nem is olyan izgalmas. Eppen ezeken elmelkedtem, amikor belepett az eletembe "online" egy regi baratom/ismerosom/cimboram a fene se tudja kicsodam. Regen tetszett nekem, de a korulmenyek nem ugy hoztak aztan meg kijottem ide. Ot kovette meg egy par, akik "most azonnal, de rogton" talalkoznanak velem. Valoszinuleg engem a tavolsag megszepit, mert mig otthon voltam, egyikojuk se mutatott heves erdeklodest.... Visszaterve a fiura, hamar a lenyegre tert es igazabol meg se lepodtem. A tempohoz es a tavolsaghoz kepest minden olyan egyertelmunek tunt. Sokat beszelgettunk, lassan a mindennapjaim reszeve valt. Aztan elbizonytalanodtam. Egy kapcsolatot nem lehet tavolsaggal kezdeni, meg eleve nem hiszek a tavkapcsolatban. (meg is neztem a hetmerfoldes szerelmet es Drew Barrymorenak se mukodott) Mindkettonk tudta ezt, ennek ellenere tovabb beszelgettunk, orakat naponta. Aztan kifogytunk a temabol, erezhetoen nem mukodott es ezzel nem tudtam mit kezdeni. Hianyoztak a kozos elmenyek, ingerek, amikbol latja az ember, hogy igen o az aki kell nekem. Vegul elkoszontunk egymastol. Nem volt dramai, nem veszekedtunk, csak elkoszontunk mint ha semmi se tortent volna. Rogton utana nagyon fajt. Magasrol estem jo nagyot, pedig mar megfogadtam magamnak, hogy tobbe nem fogok ugy szeretni senkit, hogy elvesztese fajjon. Magammal szemben vesztettem fogadast es ez nagyon duhitett, igy hat hamar talpraalltam. Rutinosan csalodok, ismerem magam, tudom mi a gyogyszer, hat alkalmaztam. Azota is felejtem ot. Minden nap egyre konnyebb lesz es ez igy van jol.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoeangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr412426978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása